woensdag 21 april 2010

Oeps...

Een 3 dagen geleden was de trailer nog geel, eergisteren werd de trailer oranje. Net als zijn oude MGF in NL, leuk toch? Dit was de volgende fase en toen ik gisteren thuiskwam had Johan de trailer zwart geverfd, en van de oranje kleur is niet veel meer te zien.
...oranje... ..oeps..regen en wind...
Dit gebeurde vanmiddag, het werd donker, en uiteraard gaat het dan ook regenen. Eerst hoorde ik een luide donderslag en daarna kwam de regen uit de lucht vallen. Doordat het ook nog eens heel hard begon te waaien, vielen alle fietsen die buiten stonden om. Ik heb eerst gewacht tot het minder hard regende, met het rechtop zetten van de fietsen. Wij hebben niet alle dagen mooi weer, zoals jullie kunnen zien. Maar ik zit nog steeds in mijn jurk zonder mouwen en blote benen.

Geen opmerkingen: