maandag 11 mei 2015

Pasteitjes

We hebben pasteitjes gemaakt. De laatste keer in Nederland had ik van die klapvormpjes gekocht, om pasteitjes te maken. Handig dacht ik, als ik een keer pasteitjes wil maken. Nooit meer iets mee gedaan. Twee maanden geleden zagen we dat ze ronde deegvelletjes in de supermarkt hadden. 2 pakken gekocht en deze in de vriezer gestopt. Een paar dagen geleden ben ik eindelijk gaan zoeken naar recepten voor pasteitjes en ik heb 2 verschillende ladingen gemaakt. Het is eigenlijk heel makkelijk en best wel snel klaar, als je eenmaal de vulling klaar hebt, hoef je ze niet meteen allemaal te bakken, want ze kunnen in de vriezer. Nu hebben weer een lekkere snack voor bij de tv, als we thuis zijn. Binnenkort maar weer eens kijken of ze nog van die ronde deeg velletjes verkopen. Ik hoop niet dat het een eenmalige inkoop van de winkel was.

Geen opmerkingen: