vrijdag 31 oktober 2008

Naar de dokter

Johan had iets op zijn been en hij had het mij laten zien. Hij vond het verdacht en vertrouwde het niet, want het groeide. Toen ik het zag vond ik het lijken op een wratje, maar Johan wilde ermee naar een arts of een dermatoloog. Nu is de broer van onze accountant een arts en omdat wij een afspraak hadden met de accountant, zou hij vragen of zijn broer er naar wilde kijken, handig hoor.
Ze hebben hun kantoor en praktijk naast elkaar met een verbindingsdeur, nog handiger! De dokter keek naar Johan's been en vroeg Johan even mee te komen naar zijn praktijk. Even later kwam hij terug met een pleister op zijn been. Er was een stukje afgeschraapt en hij had er een zalfje op gesmeerd. Ook had hij nog een recept meegekregen om er op te smeren. Tsja, hij had het al meer dan een jaar en nu begon het te groeien. En wat was het nou??.......Een wratje!!
Later keek ik in de kamer naast ons en ik zag de collega van Victor ineens met zijn hand in het verband. Laat hij ineens een envelop zien met een röntgenfoto van zijn hand en pols. Hij had met voetbal een haarscheurtje in zijn pols opgelopen. Later komt de broer van Victor nog een keer binnen wandelen en gaat naar Victor. Schrijft hij tussendoor nog een recept uit voor zijn broertje, want hij had stresverschijnselen in zijn gezicht. Ik vond het meer op blosjes lijken, maar ja, wie ben ik. En wie is er nu van het zwakke geslacht??? Hahahaaaa!!

Geen opmerkingen: