dinsdag 3 november 2009

November

Het is al november, deze maand gaan wij weer naar Mexico terug. Ik ben al een heel klein beetje begonnen met het inpakken. Wat heb ik allemaal gedaan de afgelopen maand oktober tot en met vandaag? Gewerkt, banners en magneetplaten voor Diverspoint laten maken, opgepast, ik ben jarig geweest en ik heb gezellig geborreld met collega's van Government Travel, dat zat toen in Den Haag, het was weer ouderwets gezellig. Stina is geslaagd voor haar opleiding en is nu Master of business administration. Mijn kleine nichtje kan sinds gisteren lopen en ik ben vandaag naar de tandarts geweest. Oh ja, ik heb nu ook alles onder www.diverspoint.com staan.
buiten in de tuin... lekker banaantje... mo & ma.... Borrelen op het plein... gezellig na ruim 10 jaar.... dat vond Johan ook, hier samen met Sandra... ...onze meesteres....!! schoonmoeder en kleindochters...

1 opmerking:

Ingrid zei

Zo, dus jullie gaan deze maand weer terug, wat spannend!! Wat gaat de tijd dan weer snel zeg. Ik hou jullie weblog nog steeds bij zoals je ziet, dus tzt lees ik wel weer hoe het jullie in Mexico vergaat. De koningin is jullie voor gegaan, hihi

groetjes, Ingrid