zondag 8 november 2009

Utrecht

Gisteren ben ik uit eten geweest met mijn nichten van de Tomasowa kant. Jammer dat Ilse er niet bij was, zij is herstellende van een operatie en Claudia was er ook niet bij, zij was ziek. En Felina was vergeten dat ze een ander feest had. Maar niet geklaagd, het was toch gezellig. Ik ben verwend met allerlei kleine dingetjes.

...uit eten...

...bij Mejuffrouw Janssen...

...in Utrecht...

....met mijn gezellige en lieve nichten....

Vandaag heb ik zo ongeveer de hele dag op bed gelegen, omdat ik mij niet lekker voelde. Toen ik thuiskwam ging mijn moeder net naar boven, omdat zij zich ook al niet lekker voelde. Dit was om 21.30 uur. Nu moeten jullie weten dat mijn moeder vaak pas rond 01.00 uur naar bed gaat, dus.. Ik heb 1 van de koffers nu echt gepakt. Er staat alleen geen weegschaal, ik heb dus geen idee hoe zwaar deze is. Maar dat komt later wel. Het mag verdeeld worden over 4 koffers. Je zou zeggen dat dat moet kunnen, toch?

Geen opmerkingen: