zondag 10 april 2011

Drop en stroopwafels??

Ik had 1 meter stof gekocht, eigenlijk had ik maar 50 cm nodig. Maar ja, voor de zekerheid wat extra, 1 meter meegenomen. En het ging dus gewoon helemaal in 1x goed. Nu heb ik een 2e rok van de andere helft gemaakt. Dus nu heb ik er 2, de 2e heeft nog wat extra randjes met elastiek garen. Zijn ze toch niet helemaal hetzelfde, hahaaa. Ben ik aan het praten met iemand van hier, zegt ze, dat ze stoffen verkopen in de winkel, die al kant en klaar genaaid zijn met elastisch garen. Het enige wat je nog hoeft te doen is het aan elkaar naaien, en ze hebben verschillende lengtes......nou ja! Dan ben je nog sneller klaar.

Vanochtend hadden wij mensen om te gaan snorkelen en er zijn mensen uit NL. Ze zouden dropjes meenemen voor Johan, hij blij, hebben ze ook nog eens 2 pakken stroopwafels meegenomen....lekker!!! En daar zitten ze dan, Johan, Jan en Marcel, klaar met duiken aan het uitrusten.

Geen opmerkingen: