woensdag 4 april 2012

Pfffff...

Gisteren had ik een afspraak in Cancun, zodat Johan ook weer verder zou kunnen met de verwerking van zijn FM3, maar ik was de 2e keer voor nop die kant opgegaan. Ik was er met de verkeerde broer van de accountants. Deze mocht niet tekenen ipv zijn jongere broertje. De afspraak daar was om 13.00 uur. 

Daarna even snel het grote winkelcentrum ingegaan, omdat ik honger kreeg en iets wilde eten, maar het was er zo ontzettend druk in de foodcourt, dat ik maar van af heb gezien. Toen moest ik nog even langs de bank, maar de weg is veranderd, en ik reed er zo voorbij over de verkeerde weg....hahaaa, ik had meteen op de parallelweg moeten gaan rijden, ze hebben nu een tunnel gemaakt en ik reed zo Cancun uit. Gelukkig kon ik wel weer op de goede weg komen, maar wel iets voorbij de bank. Ik heb de auto geparkeerd en ben teruggelopen. Uiteindelijk kwam ik ongeveer 16.10 uur de bank weer uit. De bank sluit om 16.00 uur. De man herkende mij wel al, dat was al heel wat, want daar zijn we ook al een tig keer langs geweest, omdat ik maar niet kan internetbankieren. Na de bank heb ik nog 1 stop gemaakt bij een supermarkt voor de lekkere BBQ chips van Lays voor Johan...het was de allerlaatste zak die ze nog hadden liggen. Alles was bijgevuld, behalve deze, zouden ze deze smaak niet meer in hun assortiment voeren? Dan zou Johan wel erge pech hebben. Hebben we eindelijk een lekker smaak chips gevonden voor hem. We zullen het wel zien. 

...stond aan de overkant geparkeerd, kun je huren...

Geen opmerkingen: