zondag 3 mei 2009

Fietsen naar een cenote

De dochter van de beheerder van het hotel heeft een paar dagen een fiets gehuurd en ze heeft leren fietsen. We hadden het zadel laag gezet, zodat ze met beide benen op de grond kon. Ze is dus niet veel gevallen zoals de kleine kinderen en haar vader hoefde ook niet achter haar aan te rennen om de fiets vast te houden. Ze is 19 en ja hoor, nu kan ze fietsen!! Ze heeft al een paar keer een fiets gehuurd en vandaag kwam ze weer, want ze wil met een vriend naar een cenote fietsen. Iets wat ik de mensen steeds afraad, maar zij wil die kant op. Ik heb ook verteld dat er geen signaal is voor een mobieltje, verderop op de weg richting de cenotes, en dat er geen winkels zijn. Dus als ze echt die kant op wil, moet ze extra drinken en eten meenemen. Ik ben benieuwd of ze er ook naar toe is gegaan met haar vriend, want ik zag dat ze flessen water hadden ingeslagen. Ik zou het alleen doen, als ik weet dat er ook iemand met een auto die kant op gaat, die indien noodzakelijk de fietsen kan inladen. Ze zou voor 18.00 terug zijn, we hebben haar ook gewaarschuwd voor spierpijn, hahaa. Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen: