donderdag 7 mei 2009

Ziekenhuis

Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Met de bus, want auto rijden gaat niet zo lekker. Johan bleef in de winkel. Bij de bushalte van de ADO zat de dokter uit de kliniek, ze gaf mij een flyer over de griep. Toen ik haar vertelde dat ik naar het ziekenhuis ging voor mijn schouder legde ze mij ook meteen uit wat voor bussen ik kon nemen van het ADO station in Cancun. Eenmaal aangekomen in Cancun, kreeg ik een formulier om in te vullen. Waar kwam ik vandaan met de bus en waar ging ik naar toe. Of ik last had van hoesten en koorts enz. Er was ook een arts aanwezig. Toen ik buiten was heb ik een taxi genomen, dan word je in ieder geval voor de deur afgezet. Die man vroeg mij meteen of ik veel haast had om naar het ziekenhuis te gaan, want dan zou hij de auto op turbo zetten, hahaaa. Dat was natuurlijk niet nodig. Daar aangekomen kon ik alleen registeren en daarna een afspraak maken voor verderop in deze maand. Helaas pas de 21e mei, maar het is niet anders. Bij de receptie hangt ook een prijslijst met de tarieven voor van alles. Een algemeen onderzoek, andere onderzoeken.
Ook heb ik hele andere prijzen in de taxi's gehad, dan wanneer ik samen met Johan in een taxi zit. Veel lager, hahaa. Maar ik weet dus nog niet wat er aan de hand is met mijn schouder. Nu ga ik lekker naar huis, een begin maken met het avondeten.

Geen opmerkingen: