zaterdag 30 januari 2010

Mooie dag...

Gisteren is onze wasmachine gemaakt. Johan was erbij gebleven en heeft meteen de wasmachine aan het werk gezet en 3 wassen gedraaid. Nu gaat de deur gewoon open, zoals het hoort. Het duurt dus ongeveer 2 maanden. Weten wij dat ook weer. We zijn weer een nieuwe ervaring rijker, hahaa. Vorige keer hoorde ik Johan ineens zeggen, dat hij bijna geen mail krijgt...zielig. Waarop ik hem vertelde dat ik daar wel iets aan kon doen, hahahaa. Toen moest hij wel lachen. Oh, ik had een kaart verstuurd via een brievenbus hier in het dorpje, om te checken of het wel of niet zou aankomen en hoelang het zou duren. Het heeft ongeveer 4 weken geduurd. Ik dacht eigenlijk dat de kaart niet zou aankomen, want ik hoorde later dat de prijzen van postzegels waren verhoogd, oeps.

Geen opmerkingen: