zaterdag 2 januari 2010

Nieuwjaarsduik 2010!!!

Wie had dat nu gedacht, dat ik een nieuwjaarsduik zou maken... Nou ik heb het gedaan, en wel gisteren, hahahaa. Alleen het water was lekker warm, want het was niet in NL. Nee, het was in Mexico, in Puerto Morelos. Ik heb gewerkt, 4 discover scuba diving klanten, vanaf het strand. Het was erg leuk om te doen.
.........pfffff.......hard gewerkt....
Jullie zien het, wij zijn lekker bezig geweest. Vandaag kregen wij de 8 fietsen terug die verhuurd waren aan 1 familie. Ze waren net neergezet, en wij wilden ze gaan schoonmaken, toen er ineens van alle kanten mensen kwamen, om te vragen of zij de fietsen konden huren. Dit gebeurde gisteren ook al, toen 4 personen van dezelfde groep kwamen voor het duiken, hahahaaa. Wij hebben ze schoongemaakt en alle fietsen zijn weer weg.
Toch leuk, we hebben dus een goed begin van het jaar met Diverspoint en Bikerspoint, hahahaa.
Oh ja, ik heb vandaag een kaart gepost naar NL, kijken hoelang het duurt. Ik heb de kaart in de verstopte brievenbus gegooid, bij de winkel hier op de hoek.

1 opmerking:

Anoniem zei

TOPPIE!!!

Groetjes uit een koud en wit Almere.