donderdag 24 februari 2011

Kunst...

Deze auto stond een paar dagen geleden aan de overkant. Johan heeft meteen een paar foto's gemaakt. Het is een oude ford uit 1929. Nu is het denk ik een trouwauto in Puerto Morelos.

...een eend of een gans ofzo?

...apart, om dat hier tegen te komen...

Johan is nu een Discover Scuba Diving aan het doen met 2 mensen. Hij heeft het fototoestel meegenomen, maar toen ik hier op de laptop mijn usb-stick erin stopte, omdat ik foto's wilde selecteren, zag ik ook een kopje Canon. Dat wil zeggen dat er ook iets van Canon in de laptop zit... en het enige wat er dan ik kan zitten is een geheugenkaartje, oeps..... Johan heeft een fototoestel mee zonder geheugenkaartje. Nu maar hopen, dat die mensen zelf foto's maken met hun onderwatertoestel.
De kok was bezig met een kunstwerk maken in de keuken. Dit wordt buiten gezet op een tafel met voorbeelden van maaltijden.

...zo komt het tot stand...

...Victor de kok...

...internethoekje....

Gisteren deed de laptop die tegen de muur staat het ineens weer, dus heeft Johan die weer gebruikt met het grote beeldscherm. Vandaag startte de laptop toch maar niet en Johan heeft nog even geprobeerd of hij de boel weer aan de praat kon krijgen. Nu maakte het grote beeldscherm een raar geluid.....Die doet het nu ook niet meer. Hebben wij net gisteren die andere kleine laptop meegenomen naar huis, omdat alles weer werkte. Jammer....pffff.

Geen opmerkingen: