zaterdag 6 december 2014

Alweer december...

Het jaar is al bijna voorbij! En in ik heb bijna niets meer geblogd, dat komt onder andere door facebook. Het is zo makkelijk om even snel een foto te plaatsen en daar iets bij te vermelden. Vandaag ook weer iets geplaatst op facebook. Gisteren belde mijn moeder mij via Google, het gaat allemaal zo makkelijk. Ik ga proberen om weer iets vaker iets te melden.

De meeste foto's die ik in december heb geplaatst op facebook, zal ik nu ook hier plaatsen. De winkel, onze klanten en het dorpje.
wat hangt er allemaal voor

even vastleggen

de slager in het dorp

hier halen wij onze karbonade

Stev & Yvonne Klein uit Frankfurt, hij heeft met ons gedoken

snorkelaars

kleurrijk..

onze oude scheve vuurtoren

de nieuwe vuurtoren

snorkelaars

met de gids en kapitein


melba toast


chocola uit de supermarkt hier



te koop

Geen opmerkingen: