donderdag 11 december 2014

The Beatles

Aan de overkant zijn ze bezig met het voorbereiden van een eerbetoon aan de Beatles. Ze hebben een mooi spandoek laten maken. Er is alleen een probleem. Ze hebben niet goed gemeten. Ze wilden het vooraan vanaf het afdakje naar de stoep ophangen, maar het was te lang. Nu hebben ze het boven het afdakje gehangen, maar dat past ook niet. Nu zijn ze het afdakje aan het verwijderen. Ik ben benieuwd hoe het eruit uiteindelijk uit zal zien. Dit is weer typisch Mexicaans. 






Het is nu een paar uur later en we hebben goed kunnen zien wat er allemaal is gebeurd. Op een gegeven moment keek ik weer naar buiten en wat schetste mijn verbazing? Het grote doek was weg. Wat bleek ze hadden het een aantal meter naar links verplaatst. De houten palen van het afdakje hebben ze gebruikt om het doek aan op te hangen. Mexicaanse logica??? Het hele schouwspel van vandaag was net een slapstick. Ik heb me in ieder geval vermaakt. Het was zo komisch.




Geen opmerkingen: