maandag 24 december 2007

Kapper

Voor de kerst nog even snel mijn haar bij de kapper laten doen. Gelukkig was het niet druk bij mijn kapper.
bij de kapper, wij 2 op het dak, vond ik wel grappig, Johan niet
Gisteren waren aan het lopen in een ander straatje en daar zijn nieuwe vakantiehuisjes gebouwd, 4 stuks. 3 kleine en 1 grote. We gingen even kijken en we hebben met de man die het beheert en zijn vrouw gesproken. Ook kregen we meteen wat te drinken aangeboden. We hebben daar dus een nog een hele tijd gezeten. En ik heb weer foto's gemaakt van een leguaan die daar op een muurje zat.
de leguaan

1 opmerking:

Anoniem zei

iig buon anno due mille otto!!!

Je hoort toch wel eens van studenten die hun examen halen, maar werken totaal in een andere branche dan dat ze gestudeert hebben. (waaronder ik ook 1 van ben hihihi)

Jullie kunnen alle kanten op: fotogalerij, barbershop, regiseur, etc. hahaha.

Ps. het was een tijdje terug dat ik jullie paarse thaise stoel zag, ik zag hem toevallig vandaag in jullie clipje voorbij flitsen... wat een bomb!!!

Ik ga weer verder lezen tot de next reactie.

Sperlongaantje dicce ciao per tutti.

nb. nog gefeliciteerd met onze nieuwste familielid: Amaro!!!