zaterdag 8 december 2007

Voipen

Johan is nu aan het voipen met Stina. Hebben ze het over deze site, dus ik vraag wat ze vindt van mijn natuurfilmpje. Weet ze niet dat er ook filmpjes tussen staan!! Nou zeg!!! Als je een foto ziet met een grijze balk onder, er staat Blogger en een symbool met play en een schuifje voor geluid dan betekent het dat het een filmpje is Stina, hahaaaa. Tsja, er staat geenYoutube op dat is veel bekender dan Blogger. Er staan dus tussendoor ook filmpjes op. Voor de mensen die dit ook niet wisten en toch de filmpjes willen zien zonder alle berichten door te lopen, dan is het slimmer om te zoeken op 'google video', en dan filmjes opzoeken van 'Johan & Ramona'. Je krijgt ze dan allemaal op een rijtje en hier staan ook filmpjes tussen die niet op deze site staan. Have fun.
We hebben zojuist weer heerlijk een keer Thais gegeten. Dit keer weer zelf gemaakt met kruiden uit NL. We dachten een blikje santen te hebben gekocht, was het iets heel anders. Er stond op het blikje een foto van kokosnoten. De naam was Calahua, crema de coco, dan denken wij santen, kokosmelk. Was het verdikt en zoet, en op het blikje stonden recepten voor de lekkerste Pina Colada's, hahaa. We hebben het wel gebruikt voor het eten en Johan heeft de rest weggegooid, dus geen pina colada's na het eten, jammer.
Hallo Sperlongaantje, leuk om te weten, dat onze verhalen ook in Italië gevolgd worden. Maar het is niet de bedoeling dat ik beestjes boven water film. Toen wij afgelopen week naar Cancun gingen zagen we ineens een grote leguaan op een muurtje en een verdwaalde schildpad op de weg, ik had mijn fototoestel niet bij me, dus geen foto's of filmpjes gemaakt, haha.

Geen opmerkingen: