zaterdag 1 december 2007

Johan is weer terug!!


vreemd heerschap op mijn kamer

Afgelopen donderdag is Johan weer terug gekomen in Mexico. Hij moet wel weer iets bijkleuren, want het zonnetje in NL heeft hem niet getint terug laten komen. Wel had hij weer heerlijk goed gevulde koffers meegenomen. Ik heb weer een grote voorraad ob's en inlegkruisjes, lenzenvloeistof en reinigingsvloeistof. Kruiden voor in de keuken. Heel veel snoep en zelfs een chocoladeletter van de lieve Sint.

kijk eens naar de inhoud van deze koffer

hmmm, lekker garnalen

happy


laatste avond met Dennis

En vandaag is Dennis als het goed is naar huis gegaan. Dit keer is hij al rond 1315 uur met de taxi naar de bushalte van de ADO gegaan, zodat hij ruim op tijd voor de bus zou aankomen. Maar ook om dan ruim de tijd te hebben op de luchthaven om zijn ticket te wijzigen. Het is nu 19.30 uur en ik heb hem nog niet terug gezien, dus ik denk dat hij nu wel in het vliegtuig zit op weg naar huis. Zijn vlucht is vertrokken om 18.05 uur, 10 minuten later dan gepland.

hotelcrew

wachten

en daar gaat hij dan

toen was het tijd voor gevulde speculaas

1 opmerking:

Anoniem zei

Heee Johan, we zijn je niet eens tegengekomen in het Alphense en nu ben je alweer terug in het zonnige Mexico. Ik dacht dat je jullie oude huis wel weer zou terug kopen, het is nog bijna in dezelfde staat, maar er staat nog een 'te koop' bord......
Groetjes De Raatjes!