zondag 27 juli 2008

Cement en verf

Johan heeft op het dak de gaten gedicht met cement en daarna is er speciale verf overheen aangebracht. In totaal 3 lagen. Nu moeten we nog checken of het goed is gedicht. Met het restje verf heb ik de randen van de perkjes in de tuin wit geverfd.
De afrikaantjes doen het goed. We hebben nu 4 grote lycheeplanten en 4 kleintjes die net zijn uitgekomen. De rambutan is er even mee gestopt. Ik hoop wel dat dat nog iets gaat doen. Dat zou wel leuk zijn. We hebben nu allemaal kleine potjes in de tuin staan.
Verder is de DHL geweest met een envelop uit NL. Het bankpasje voor Johan, yes! Thanks. De jongen van de DHL herkende mij van ons oude adres aan het strand. Ook merkte hij op dat Johan nu spaans spreekt, goed he!!! Vanochtend was ik in de woonkamer en ik hoorde ineens 2 hanen in plaats van 1. Was 1 de mobiel van Johan. Hahaa, het was Stina. Er zijn hier mensen die allerlei beesten houden. Er staat ook ergens een geit in de voortuin.

Geen opmerkingen: