maandag 21 juli 2008

Regen

Het heeft vannacht en vandaag een groot deel van de dag heel erg hard geregend. Dat geeft niet als je lekker binnen overdekt kunt zitten maar, bij ons is een stuk aangebouwd en daar lekt het dus. Alleen als het hard regent. Ik heb er een emmer neergezet een nog een bakje met een geïmproviseerd gootje. Het water loopt dus langs het hele stuk naar binnen.



De afgelopen week was een week van slecht nieuws. We hebben geen vergunning gekregen voor de boot en de man die we daarover willen spreken is nu een tijdje niet aanwezig. Over 2 weken is hij pas weer aanwezig.

Eergisteren, stond ik weer bij de cactus te kijken want, die heeft weer mooie bloemen. Toen hoorde ik ineens iemand mijn naam roepen. Het was Benjamin, die bij Arrecifes werkt. Hij vertelde mij dat de man van Angie, de vrouw die Arrecifes Suites beheerde, was overleden. Wat ik ervan heb begrepen is dat gemaskerde mannen hun huis wilden leegroven. Hij is dus omgekomen in deze situatie. Ik weet niet precies hoe of wat maar, hij is er niet meer. Heel triest. En ik krijg net een berichtje dat zij in het ziekenhuis ligt in Cancun. Ben benieuwd of haar zus en haar moeder okay zijn. Vandaar dat ik haar telefonisch niet kan bereiken. Moord in dit kleine plaatsje, niet te geloven.

Geen opmerkingen: