woensdag 9 juli 2008

Lychee

Johan is gek op lychees, kleine vruchten, je kunt ze alleen maar een paar maanden in het jaar kopen. Toen ik in NL was had ik ze zien liggen in de winkels. En wat denk je??? In Mexico hebben ze ook lychees!!! Dus Johan was helemaal blij. Nu is het seizoen afgelopen, denk ik. We waren bij de Costco en ze hadden ze niet meer. Maar we hebben een paar pitten in de grond gestopt, om te kijken of het wat zou doen. Komen ze nu zomaar uit!!! Ze zijn nog sneller dan mijn bloemenzaadjes??? Het zijn er nu een stuk of 4. We gaan dus maar grote potten kopen en die vullen met goede aarde voor lychees. Jaja, deze gaan mee naar ons andere stekkie. We hebben ook rambutan gekocht, hahaa. Ik maakte al grapjes dat ze uit Latta kwamen. Uit de tuin van de Hehamahua's. Raad eens wat we daarmee gaan proberen? Ja, ook kijken wat er gebeurd als we de pitten zaaien. We zouden zomaar een lycheeboom en een rambutanboom in de tuin kunnen krijgen, als het lukt.

Geen opmerkingen: