donderdag 11 september 2008

Ansichtkaarten

Mijn haar is alweer helemaal aangegroeid. Ik heb maar 2 dagen met een petje op mijn hoofd rondgelopen.
Vandaag hebben we ansichtkaarten opgehaald. Vorige keer konden we het bedrijf niet vinden en ik had geen telefoonnummer van het bedrijf bij me. Nu had ik dat wel bij me, maar ik heb de weg gevraagd aan een vriendelijke meneer, die net weg wilde gaan op zijn scooter. Het is in een hele andere buurt van Cancun, zonder straatnaamborden dus......onvindbaar. Maar we zijn er uiteindelijk wel terecht gekomen. Ik heb voorlopig eerst 100 stuks laten printen om te kijken hoe ze eruit zien, en ik vind het mooi. Mijn eerste kaarten met Puerto Morelos erop!! De foto is hetzelfde als die hierboven met de pelikaan, maar dan zonder de tekst op het hout en erboven Puerto Morelos. En ik heb nog meer, klaar om te printen.
komt het bekend voor? hier heb ik de kaart vast

Geen opmerkingen: