vrijdag 26 september 2008

Graphic designer?

Er was een stel in het hotel, uit Frankrijk. Ik liet mijn, op de pc gemaakte kaarten zien aan haar om te kijken welke ze mooi vond. Ze riep haar vriend en we hebben samen de foto's / kaarten bekeken. Toen vroeg hij aan mij of ik een 'graphic designer' was, hahaa. Ik had haar al verteld dat ik in NL op een reisbureau werkte. Wat bleek later......? Hij is een grafisch ontwerper. Hij vertelde mij dat hij voor tv werkte, reclame en heel klein beetje film. Het was dus wel heel erg grappig, ik voelde mij gevleid. Maar eh, hij heeft een filmpje gemaakt, een flyer voor het film festival in Cannes!!!
Dit hebben we al een paar dagen geleden gedaan. Heen en weer naar de benzinepomp. De banden opgepompt van de trailer, 4 stuks. Omdat we de boot maandag naar Roberto moeten rijden. Ook hebben we het overtollige water er weer uit laten lopen. De reserveband was opgepompt en die hadden we eronder geplaatst. Toen zagen we dus dat dat niet zo'n goede reserveband meer was. Je zag hem leeglopen, gelukkig hebben we die niet hoeven gebruiken, toen we uit Progresso weggingen.
de banden verwisselen Benjamin en Johan rechts is de reserveband...net opgepompt?? Johan nog 3 te gaan

Geen opmerkingen: