woensdag 3 september 2008

Geen.....

...haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Zo gaat het spreekwoord, toch? Eergisteren was ik bezig met de tondeuse. Alles ging goed, ik was dat ding aan het schoonmaken, zie ik ineens nog een paar lange haartjes. Dus ik wilde ze weghalen, ik kijk of het op de goede stand stond. Ja, even snel dat ding over mijn hoofd en..... ik zag heel veel haar vallen, te veel?? Whaaaa, ik was het kammetje vergeten erop te zetten!!! Nu ben ik dus bijna helemaal kaal. Nou ja, een paar dagen en het is weer op de goede lengte. Ik vind het toch wel ietsjes te kort, whuahaaahaa. Het is mooi weer en ik krijg geen koude kop. Ik weet nu wel dat ik een rare deuk heb achter op mijn hoofd. Vroeger misschien te veel klappen gehad op het midden van mijn achterhoofd, mam, haha? Nu moet eigenlijk een foto van vroeger ernaast van mij in de wandelwagen in Loosdrecht ,met mijn kale kop. Dan kunnen we even kijken of ik veel ben veranderd.
dit was gister en dit is een paar minuten geleden, hahaa

Geen opmerkingen: