vrijdag 21 november 2008

Vragen

Vanochtend is Johan naar Cancun gegaan en ik ben in de winkel gebleven. Deze is nog dicht, maar we hebben er internet. Johan moest naar de tandarts. Tsja, hij had de minste problemen, maar hij is teruggegaan omdat hij meer last kreeg na het bezoek aan de tandarts. Hij krijgt een kroon, en niet 1 op zijn hoofd, hahaaa. Er zat een gaatje onder een hele oude vulling, helemaal achterin. Vandaag een noodkroon en volgende week de echte.
Eerst kwam Oma op bezoek in de winkel, gezellig gekletst, daarna ben ik naar de havenmeester geweest op mijn fietsje. Hierna ben ik naar het kantoor van het marinepark gegaan, weer op mijn eigen fietsje. Jaja, dat is toch wel weer eens lekker, met dit mooie weer. Alhoewel, het heeft vanmiddag ook nog hard geregend. Toen ben ik in de winkel gaan zitten en kwamen mensen vragen of ze de fietsen konden huren. Deze mensen vertelden dat ze een bed & breakfast hebben verderop in de straat. Ze zouden de mensen naar ons toe sturen, voor de fietsen en snorkelsetjes. Er kwamen ook nog mensen voor het hotel. Ze spraken met een accent, ik hoorde er frans in. Dus ik begon frans te praten. Dan krijg je ineens hele verbaasde gezichten. Vanochtend zat hier een duitser te ontbijten, en toen zei ik gutenmorgen, ook al een verbaasd gezicht, of ik net als Johan ook uit Holland kwam. De mensen die hier kwamen voor de fietsen begonnen in het spaans en ik hoorde dat ze engels spraken, dus ik sprak engels tegen ze, toen kreeg ik van die man te horen, dat hij wel wist dat ik geen mexicaanse was, hahaaa. En bij de havenmeester heb ik spaans gesproken. Leuk hoor, zo oefenen met al de talen. Straks in december kan ik mijn lol op met al de verschillende nationaliteiten.

Geen opmerkingen: