dinsdag 27 januari 2009

Berichtje voor mijn moeder.

Sinds dit jaar heb ik het email adres van een nichtje in Indonesië, en vanaf het moment dat ik het adres van haar heb ontvangen mailen wij af en toe met elkaar, zij duikt ook. In december kreeg ik foto's op de mail van haar uit Indonesië. Haar oudste zus, Virly is op 19 december getrouwd op Java. Ik heb alle foto's doorgestuurd naar mijn moeder. Zelf heb ik ze per ongeluk gewist, maar ik dacht, gewoon even het mailtje van mijn moeder terugvragen. Heeft ze vanaf half november geen mail meer ontvangen. Haar pc moet dus nagekeken worden. Ik denk dat dat nog niet is gebeurd.
en zo zagen ze eruit the happy couple op z'n javaans
Ik denk dat de eerste persoon tante Lottie is, Vidy is dochter nummer 2 met haar mail ik, dan komt de schoonzoon, ik bedenk me nu dat ik geen naam heb van hem, Virly de oudste en bruid, Riska is de langste en de jongste en als laatste een man die ik al vaker op dit soort foto's heb zien staan, maar ik heb geen idee wie hij is. Ma, ik heb net de namen doorgekregen van Vidy. De naam van de bruidegom is Beny en de man rechts noemen zij "papi", zijn naam is Ismail. Hij is een broer van oom Nick, maar hij heeft een andere moeder. Op die andere foto, die ik dus niet meer heb, staat oom Piet in dezelfde kleding als hun oom.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Ramona en Johan,
Bedankt voor de foto´s. Ze zijn heel mooi. De kleren zijn ook schitterend, inclusief die van de familie. Ik heb de de foto´s een uurtje geleden via Felina gezien. Claudia, August en de 3 kinderen zijn net naar huis gegaan.
Maar, ik vind het toch leuk, dat je ze nog hebt gestuurd.
Ik heb niet geweten, dat Vidy ook duikt. Echt toevallig.
Is de man van Virly soms militair?
Liefs en groetjes,
Ma

Neha Singh zei

i don't know about what have you written in your post...as i am unable to understand the language...but then from the pictures in the post i can very well understand that it is about someone's wedding.....god bless the couple and shower on them heaven's choicest blessings....
i hope you understand what i have written...

keep smilin