donderdag 22 januari 2009

Brrr!!

Het is winter in PM en dat is te merken aan het weer. Het kwik daalt naar ongekend koude temperaturen. 's Nachts is het hier rond de 15 C, koud man! Ik gebruik 2 fleece dekentjes en Johan slaapt nu in een t-shirt. We hebben geen dekbed meegenomen uit Holland, maar een dun dekbedje zou wel lekker zijn met deze koude nachten.
Hum, wat vinden wij aan het eind van de regenboog? Geen pot met goud, maar....mannen!!! Hahahaaaa.
wakker worden met deze temperatuur, brrr! overdag blauwe lucht...
De afgelopen paar weken een aantal aardige mensen ontmoet. Ian een dj uit de states, hij was hier een weekje. Josue, de jongen die ik eerder op de foto had staan, hij is weer naar huis, hij heeft zijn oom hier geholpen in het hotel. Blijkt dat hij een worstelkampioen is van Mexico. Ik vond hem al zo sportief, hij ging bijna dagelijks rennen.
Vicky, Johan, Miguel, Josue met mij, dit is voor onze etalage
Bill and Bev uit Minnesota, dat is ook een grappig stel. Zij zijn vrienden van iemand die wij hier hebben leren kennen en ze hebben voor ons een batterijoplader en oplaadbare batterijen meegenomen uit de states, omdat ze daar een stuk goedkoper zijn dan hier in Mexico. Dus daar waren wij wel heel erg blij mee.
Maar 2 dagen geleden kwam Bev hierlangs lopen en ik vroeg haar iets. Ik heb kruiswoordraadselboekjes uit NL meegenomen en er staan ook amerikaanse kruiswoordraadsels in. Alleen missen deze de zwarte blokjes tussen de woorden. Ik vroeg haar dus of zij wist, waarom deze puzzel een amerikaans kruiswoordraadsel wordt genoemd. Ze had geen idee en plofte neer op mijn stoeltje voor de winkel. Ik zag dat ze niet goed werd en had na een aantal vragen meteen in de gaten dat ze te weinig had gedronken. Wat te drinken voor haar gepakt en haar bij laten komen. Ik voelde mij nu echt een "emergency first responder". Betekent wel dat ik iets heb geleerd van de cursus, hahaa.
op deze manier komt de post aan

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het blijft onduidelijk, wat jullie postadres is... De brief is aangekomen op als ik het goed lees (totaal andere adres wat op de site staat)
POSADA EL MORO
JAVIER ROJO GOMGA
SM 2-MS-L17
PEURTO MORELOS Q.R.
MEXICO CP 775850

laat me weten welke nu te gebruiken kan worden...

Mexiconeesje zei

Hi Sperlongaantje,

Dit is het adres waar wij wel onze post ontvangen. Het geboortekaartje van Noa Fay hebben wij hier ook ontvangen.

Ramona Tomasowa & Johan Slagter
Hotel Posada El Moro
Av. Javier Rojo Gomez
SM2 Mz5 L17
Puerto Morelos, Quintana Roo
Mexico
CP 77580

Groetjes daar in Italia!!