zaterdag 3 januari 2009

Casema

Ik heb het steeds maar over casema in plaats van cablemas, hahaa. Dat is onze internetprovider, die we nu hebben. Tegenwoordig kan ik, als ik dat wil, lekker buiten voor de winkel met mijn laptoppie zitten, want we hebben ook draadloos internet. Dus we moeten een keer een tafeltje en stoeltjes meenemen van thuis en die hier buiten neerzetten voor de winkel. Dan hebben wij ons eigen prive terrasje voor de winkel. Internet is in ieder geval een stuk sneller dan voorheen.
Het hotel zit vol, de boot ligt weer in het water, maar de motor is nog niet helemaal in orde. Dat zou maandag moeten gebeuren. Op het moment verdienen wij ons geld met de verhuur van de fietsen en de snorkelsetjes en af en toe wordt er nog iets verkocht.
Dit waren de beheerder en zijn neefje gisteren aan doen, kaarten met geld. Ze hebben hele gekke kaarten, niet met schoppen, harten, klaver en ruiten. Ze noemden het spaanse kaarten en ze speelden een variant van jokeren maar dan iets anders.
bluffen....?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik moest even lachen toen ik die foto in een flits voorbij zag komen. Ik dacht: "Waarom een foto van August op jullie blog?"

Als er allemaal van dat soort types rond lopen, kom ik gauw langs voor wat sightseeing, hahaha....

Groetjes!