maandag 28 december 2009

top 2000

Zojuist even op de hyves gekeken en wat zie ik staan? Een krabbel waarin staat dat ene Johan, in Mexico, op de radio werd genoemd en de naam van de duikshop Diverspoint werd ook genoemd!!! Dit was op de radio tijdens de uitzending van de top 2000 , vanochtend. Jammer, wij sliepen rond die tijd, dus wij hebben het niet gehoord. Maar wij zijn wel op de radio geweest!!!!
Johan heeft zelf een berichtje gestuurd naar de top 2000. Er staat ergens een kaart, ik kon hem niet vinden, maar hier staan de emailtjes op genoemd en de plaats waar de persoon zit, die hem heeft gemaild. Dit is de link www.top2009.radio2.nl/experience/
Johan is weer bij de boot bezig, vandaag. Het laatste beetje schuren en dan nog een likje verf. Ik zit in de winkel, vanochtend hadden we 5 personen, die wilden gaan snorkelen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat leuk! Ik heb de top 2000 alleen in de auto aan en binnen op kantoor staat die zender ook aan maar die hoor ik heel zacht vanuit mn eigen kantoortje...

Jammer, ik ben benieuwd wie het over Johan heeft op de radio?

Groetjes!