vrijdag 18 december 2009

Winkel open

De winkel is nu weer open sinds gisteren en vandaag ging het lekker. Fietsen verhuurd voor een aantal uurtjes en dagen. Snorkelsetje verhuurd voor een weekje. Shirt verkocht. Jammer dat wij 2 mensen door hebben moeten sturen naar een andere duikschool, voor een 1 daags cursusje. Het gaat allemaal wel weer komen. De boot kan maandag naar de boten meneer, en dan gaat het hoge deel eraf van de boeg. Daarna kan de boot weer in het water, yes!!!
Ook meteen weer een aantal dingen die kapot gingen, natuurlijk. Onze boiler deed het niet meer goed. Gelukkig dat Johan die kon maken. Onze wasmachine ging na de 1e was niet meer open, deze is nog steeds niet gemaakt, de was is er wel uitgehaald, toen de monteurs waren geweest. Mijn tondeuse hield er ook mee op, dus hier hebben wij een nieuwe voor gekocht. Weer 1 van hetzelfde merk, alleen deze mist precies de stand die ik altijd gebruikte voor mijn koppie. Nu is mijn haar dus nog korter. Het kammetje wat erna komt haalt er niets vanaf, en dat vind ik al te lang..... Nou ja, geeft niet.
Johan heeft horren gemaakt voor bij ons achter in tuin. Wij hebben een klein stukje overdekt en nu kunnen wij de achterdeur waar onze slaapkamer is, 's nachts open laten staan, als het koel is. Verder zitten wij al vanaf begin december te wachten op een internetaansluiting. Dat wil ook nog niet echt lukken. Geduld is een schone zaak.....

Geen opmerkingen: