woensdag 22 december 2010

Bijna kerst....

Daar is hier niet veel van te merken. De huizen zijn wel versierd, met gigantische opblaasbare dingen die aan de huizen worden opgehangen, 's nachts loopt alles weer leeg, dus 's ochtends hangt alles als slappe kerstmannen aan de muren. Ze blazen alles elke keer weer opnieuw op, hahaa. De mensen houden van gekleurde lichten aan de buitenkant van de huizen en in de tuinen.
Gisteren heb ik me weer eens bezig gehouden met het maken van de kerst- en nieuwjaarskaart voor dit jaar. Altijd weer een leuke bezigheid. Is er een probleem met het versturen met bcc's. Iemand anders krijgt berichten die voor mij bestemd zijn? En ik krijg ze niet... Dus mensen, sorry. Ik heb Gmail een bericht gestuurd, want dit zou niet moeten kunnen. In ieder geval de beste wensen aan alle familie en vrienden toegewenst, waar zij ook mogen zijn op deze aardbol.

Geen opmerkingen: