zaterdag 11 december 2010

Vergunning


..klaar met verven...
 
...van de boot...?
Gisteren liep ik rond hier in het dorpje en werd weer herkend door de mensen van hier. Ik liep alleen dus werd er ook direct gevraagd waar Johan was, hahaa. Ik kwam Roberto tegen, de man die onze boot heeft aangepast en hij had het over de vergunning die wij hebben gehad om in het beschermde marinepark te mogen duiken. Ik was verbaasd, omdat hij ervan wist. En toen kreeg ik te horen, dat er een vergadering was geweest over de vergunningen. Er zijn in totaal 3 uitgedeeld. Hij vertelde mij dus over de vergadering en over de ruzie die was ontstaan, veel mensen waren boos, omdat zij er geen hebben ontvangen. Wij zijn alleen maar blij, want wij hebben er 1.
De buurvrouw heeft meteen een hek geplaatst tussen onze tuinen voor, nadat de planten eruit zijn gehaald. Een muurtje bij de deuren en traliehek waar de planten hebben gestaan. Het ziet er nu uit als een kooi in de dierentuin. Ik zal er later nog wel een keer een foto van maken, dat heb ik nog niet gedaan.
...schoonmaken in de winkel...
...Noa Fay feliciteren...
...ons uitzicht weer...
...even op het strand geweest...

Geen opmerkingen: