donderdag 27 januari 2011

Bewolkt...

Het is nu al een paar dagen slecht weer, nou ja....slecht, dat nou ook weer niet, maar het is bewolkt. Niet echt weer om te gaan duiken of te gaan snorkelen. Meestal gaan de mensen dan fietsen. Dus dan hebben we nog wat te doen. Gisteren was het 's ochtends aardig weer, toen kwamen er ineens een gezin en nog een stel binnen. Zij wilden allemaal gaan snorkelen, wij blij. Johan had ze weggebracht en hij kwam weer terug, toen begon de lucht dicht te trekken... allemaal wolken. En de wind veranderde van richting, met andere woorden....het werd koud.
De mensen komen normaal na ongeveer 2 uur terug, Johan was nog aan het kletsen hier in het hotel met mensen en ik zag ineens het stel de gang van het hotel binnenwandelen.....uh?? Ik naar Johan, met de vraag of hij dat ook had gezien? En ja, hij was ook verbaasd. Dus hij naar de boot, wat bleek, ze kregen het allemaal koud, en besloten allemaal om eerder terug te gaan. Tsja, dat kan natuurlijk ook nog gebeuren.
Ik ben bezig geweest met foto's bewerken om op facebook te plaatsen. Ze staan op facebook onder de naam Diverspoint, voor de mensen die ook iets hebben met facebook. Ik ben er een album op aan het maken met foto's van de mensen die met ons hebben gedoken. Op hyves heb ik ook een Diverspoint hyves, daar heb ik een fotoslide voor gemaakt met dezelfde foto's. Het houdt je bezig.

....in het wrak....


 
...having fun met een zeester.....

Geen opmerkingen: