zondag 21 december 2008

Eigen internetverbinding

Hopelijk hebben wij volgende week onze eigen internetverbinding in de winkel, dit is van een andere maatschappij dan waar we nu op meevaren, die van het hotel. Ik zit weer in de winkel, Johan komt straks op de fiets.
Kijk eens wat ik gisteren heb gedaan. Al onze duikflessen hebben heel duidelijk onze naam erop staan. Oma kwam langs en vroeg waar ik het stencil had laten maken. Ze vond het zo mooi. Ik hield een stuk karton omhoog, liet de achterkant zien van een doos koekjes en zei tegen haar dat Johan de koekjes had opgegeten en dat ik de rest had gedaan. Dus mocht het hele duikgebeuren niet van de grond komen, dan kan ik ook nog letters uitsnijden en stencils maken, hahaaa. Echt niet!!
We hebben een paar dagen geleden ijs gemaakt in de ijsmachine. Ik moet zeggen, dat het erg lekker was. Johan heeft vanochtend weer een mix gemaakt en vanavond gaan we dat in de ijsmachine gieten. Ik wilde graag straciattella ijs, dus we hadden al een tijdje geleden een europese reep chocola meegenomen. Maar ik heb iets te lang gewacht, want Johan heeft de reep opgegeten.

Geen opmerkingen: