woensdag 10 december 2008

Geen internet

De afgelopen dagen heb ik in de winkel gezeten, voorlopig voor de verhuur van de fietsen. Dat was een goed idee! Ik word al het vrouwtje genoemd van de fietsenverhuur, haha.
Gisteren zijn we gefeliciteerd door mensen die tegenover ons woonden bij Arrecifes Suites en van hun kregen wij te horen, dat het voor het eerst is dat ze mooie kaarten zagen van Puerto Morelos. Dus ze zien er toch wel mooi uit en ze hebben van alle kaarten 1 gekocht. We zijn alleen nog op zoek naar een kleine molen, waar we de kaarten in kunnen doen.
zingende kinderen
Dit is weer iets heel aparts. We zagen ineens allerlei kinderen lopen met een versierde tak. Ze stoppen bij de huizen, restaurants, hotels en overal waar ze mensen zien. Dan zingen ze een lied en het is de bedoeling dat je ze geld geeft, daarna zingen ze nog extra bedankje en gaan ze ervandoor naar het volgende huis. Het heet rama, en ze kunnen doorzingen tot ergens richting de kerst. Niets voor mij, Halloween vond ik ook al niets, dat is hier ook al 2 dagen.

1 opmerking:

kikki zei

Hallo,

Ik kwam toevallig op deze site, ik heb een vraag over de pinata's in mexico. Zou je me misschien willen mailen?
Dank je wel!
kersenboom90@hotmail.com