woensdag 3 december 2008

In de winkel

Gisteren velletjes geprint waarop staat dat de fietsen te huur zijn in 5 talen. Daarna naar de winkel gegaan waar ik ze heb laten plastificeren, gaatjes erin geprikt met de perforator en aan de mandjes vastgemaakt. Miguel zei tegen mij dat italiaans miste, maar die taal spreek ik totaal niet, en dan komt het er ook niet op.
voor de winkel de snelle helmpjes
Ook kwam er vandaag een mannetje langs van www.vivapuertomorelos.com. Ik heb me aan hem voorgesteld en we komen ook op zijn site. Hij heeft een plattegrond van het plaatsje en hij is het aan updaten.
Oh, en Cindy is in NL en ik heb haar vandaag gesproken om haar te feliciteren, met de aanstaande familie uitbreiding. Ik was nog net op tijd, want morgen gaat ze weer naar Italië. Ook nog even met Ludovika gebrabbeld door telefoon. Die kwam heel hard naar de telefoon rennen en verwachtte eigenlijk iemand anders aan de andere kant van de lijn. Dus ze begon heel erg enthousiast en toen ze doorhad dat ik een andere tante was, klapte ze dicht, hahaa. Geeft niet hoor meid, zou ik ook doen, ze kent mij helemaal niet, alleen van foto's. Oooh, Cindy op de site, die ik net noemde staat dus een plattegrondje met de 3,5 straten in het plaatsje Puerto Morelos aan de zeezijde, hahaa.

Geen opmerkingen: