maandag 22 december 2008

Reactie's

Met kerst en oud & nieuw stuur je vaak familie, vrienden en kennissen een kaartje. Dat heb ik ook gedaan, zoals jullie hebben gemerkt. Iedereen in mijn emailbestand heeft een kaartje van mij en Johan gekregen. Johan heeft ook nog een aantal mailtjes verstuurd met onze kaart en het is ook leuk, want je krijgt vaak nog een reactie terug, in de vorm van een andere kaart of gek berichtje of gewoon een email.
Ik heb ook aan alle collega's waar ik mee gewerkt heb en waarvan ik een email adres heb, een berichtje gestuurd en gisteren kreeg ik een bericht terug van de man van een van mijn collega's. Hij vertelde mij dat ze een paar maanden was overleden. Dat is minder leuk nieuws. Ze had ook een kaketoe, net als wij, een witkuif. Zij hadden Coco en wij hadden Kiki en Ollie, we gingen bij elkaar op "vogel" bezoek. Voor de mensen die het willen weten, ik heb het over Marianne, onze Rotterdam collega.
Johan is nu naar het strand, de cementblokken zijn gemaakt voor de boot. Dus hij is met de man die het zou regelen, masker, snorkel en finnen naar de plek gegaan waar de boot gaat liggen. Hij gaat checken of het allemaal goed gaat, want nu moeten de kettingen vastgemaakt worden. We zullen erg blij zijn als de boot in het water ligt.

Geen opmerkingen: