vrijdag 13 maart 2009

Gezellig!

Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje van een oud collega met de vraag of Playa del Carmen vlakbij Puerto Morelos ligt. Ze zou een dag later naar Mexico komen. Dat was leuk!!! Wij hebben natuurlijk afgesproken, want deze plaatsen liggen naast elkaar. Ik heb haar opgehaald bij de bushalte, ze vroeg nog welke bushalte, maar wij hebben hier in Puerto Morelos maar 1 grote bushalte voor de ADO bus aan beide kanten van de snelweg.
We zijn eerst naar onze winkel gegaan en daarna zijn Anja en Fred, die had ik nog nooit gezien, naar het centrum van Puerto Morelos gegaan. Tegen sluitingstijd van de winkel kwamen ze weer terug en hebben ze ons getrakteerd op een etentje, heel erg lief van ze!! De tijd ging heel erg snel voorbij, maar we hebben ontzettend lekker gegeten, gedronken en gekletst. Fred kwam erachter dat Anja niet de enige is die nooit weet waar het beste tafeltje is, als ze ergens gaan zitten om iets te drinken of te eten, hahaa.
We hebben foto's gemaakt, en ik vond ze steeds maar niet mooi. De volgende dag ben ik er achter gekomen dat het toestel niet goed was ingesteld, dus wij hebben alleen maar bewogen foto's, jammer. En wij maar denken dat die man van het restaurant geen goede foto's kon maken, want die waren wel heel erg bewogen, niet dus!! Het was de instelling van het fototoestel, duhu.
na 10 jaar Anja & Ramona Fred & Johan & Negra Modelo

Geen opmerkingen: