woensdag 19 mei 2010

Pimp my car...

Johan heeft een 'grampin' laten maken voor op de boot, het is een soort enterhaak. Wij hebben dat ding vandaag opgehaald en ik heb de auto van de eigenaar van de werkplaats op de foto gezet, moet je eens even kijken wat ze hier met de auto's doen. Voorop heeft hij iets gemaakt, zodat hij grote dingen kan vervoeren die hij achter in de pickup kan leggen en die op de grote balk kunnen rusten aan de voorkant van de auto. Dus van voor naar achter over de hele lengte van de auto. Dat wat je voor de auto ziet is een trailer, die hoort er niet bij. En dan de wielen die eronder zijn geplaatst, lachen toch?? Zo rijden ze echt rond.
...wij stonden ervoor geparkeerd... ...verhoogd...
En ik wist niet dat er een soort van arena was in Puerto Morelos. Hier worden om de zoveel jaar stierengevechten gehouden. Nooit geweten dat wij dat ook hadden in Puerto. Ik ga er in ieder geval niet kijken, want moet je nou eens zien waar de arena van is gemaakt???? Van golfplaten..... Het is toch een bouwval? Als er een dolle stier tegen de wand aan stiert met zijn kop, stort de hele arena als een kaartenhuis in elkaar. Ook zag ik paarden staan, 1 stond apart, aan de andere kant stonden er nog meer bij elkaar. Gelukkig is het vandaag bewolkt, maar ik denk dat ze niet veel schaduw kunnen vinden, als de zon schijnt. Het zal ook wel gebruikt worden als een soort manege, denk ik.
...waar staat deze nou in/onder...

Geen opmerkingen: