maandag 19 mei 2008

Al 5 dagen voorbij

15mei08 Zo de tijd gaat heel snel. Ik ben al 5 dagen in NL. Ik werd opgehaald op Schiphol en het was warm. Ik had een lange broek aan en buiten voor Schiphol heb ik een rok aangetrokken en de broek is uitgetrokken. Er kwam een zwarte auto aanrijden en ik hoorde heel hard hai uit de auto komen. Ik terug hai roepen, en toen zag iemand achter het stuur zitten met paars haar?? Wie was dat nu weer? Verkeerde mensen? Toch maar even de kentekenplaat checken....het was inderdaad de auto van Claudia, hmmm? Pas toen ze uitgestapt waren herkende ik Felina, hahaa. Nadjo lag te slapen op de achterbank. Naar Alphen stonden we in de file...... In de Concertweg waren mijn mams, Ilse, Gianni en Aloys. Later kwam Rocky en toen ik naar bed wilde gaan en net naar boven was kwam ma Slagter. 16mei08 Met mijn moeder naar de Herenhof. Mijn sandaaltje weggebracht naar de hakkenbar, hahaa, die heb je bijna niet in Mexico. Ik weet sinds vorige week dat er 1 is in de buurt van de school. Een zak paprika wokkels gekocht en leeggegeten. Ma Slagter kwam langs, want ik mag haar oude fiets lenen, maar ik vond het te koud om hem op te halen. 17mei08 Claudia, August en Nadjo kwamen langs. Richting dorp gegaan. Het regende en het was koud, dus ergens een broodje filet americain met een gekookt eitje gegeten. Dat heb je niet in Mexico. Naar Felina gegaan, Sergio was er ook en.....oeps patat met een kalfskroketje gegeten. Van Felina een zak paprika Dorito's gekregen, jammie. Deze is nog dicht. 18mei08 Naar de Groenestein gegaan. Lekker theetje gedronken en de post bekeken. Alles wat er nog staat, gaat mee in de koffer. Onder andere mappen met onze negatieven. Ontzettend gelachen om de nieuwe huiskat! Het is een rooie jeweetwel kater maar, wel heel erg dik. Ik heb nog nooit zo'n dikkerd gezien. Daarna met de fiets even mee richting Stina gegaan. Hier was iedereen lekker chinees aan het eten, Alex, Felix en ook Ramon was er. Dus daar heb ik ook iedereen weer gezien. Stina en Ramon dachten dat ik was afgevallen, hahaa. Ik heb het 's avonds toen Johan belde ook aan hem verteld. Hij begreep er niets van want, wij zijn allebei aangekomen. Maar dat neemt niet weg dat het heel erg leuk klonk in mijn oren, hahaa. Daar heb ik een stuk appeltaart gegeten met slagroom. 19mei08 Naar de Herenhof om een schoen op te halen maar, de hakkenbar was gesloten. Naar de DA geweest om alvast wat van mijn lijstje te kopen/bestellen. En daarna naar de C1000, Silvo kruiden!!! Alleen macaroni/spaghetti hebben ze niet meer?? Ik zag wel iets anders hangen, pastamaaltijd. Eerst even checken op internet, wat daar mee is gebeurd.

Geen opmerkingen: