maandag 12 mei 2008

Grappig

Gisteren gebeld met NL om Nadjo te feliciteren, en toen heb ik weer de hele familie gesproken. De telefoon werd weer doorgegeven van de 1 naar de ander. Claudia zei op een gegeven moment, dat je op Schiphol nergens meer mag roken. Leuk, he? We roken al bijna een jaar niet meer. Mijn koffer is gepakt, en ik ga zo slapen. Morgenmiddag naar het vliegveld, ik ga vliegen om 14.45 uur, mits er geen vertraging is en dan kom ik aan de volgende dag dus de 14e om 07.25 uur. Claudia komt me ophalen. Hihi, mijn eerste vakantie in NL. Dat wordt ruim 4 weken geen nieuws uit Mexico. Heeft Johan zijn telefoonlader misschien in NL laten liggen de laatste keer dat hij daar was? Of heeft iemand misschien een nokia telefoon oplader die ik kan gebruiken?
En we hebben de uitslag van ons examen gehad, maar we hadden allebei niet de benodigde 90% gehaald. Johan had ruim 78% en ik ruim 84%. Dat was dus net niet genoeg. Voor een gids op de archeologische plaatsen was het genoeg geweest, maar van duikgidsen eisen ze net iets meer. Op zich vind ik dat we het allebei heel goed hebben gedaan. Als je weet dat wij nog lang niet alle woorden en de tijden van de werkwoorden kennen. We weten nu in ieder geval wat we voor de volgende keer kunnen verwachten.

Geen opmerkingen: