zaterdag 31 mei 2008

Op de helft

Tsja, de tijd gaat echt heel snel. Over bijna 2 weken ben ik alweer op de terugweg naar Mexico. Er stond afgelopen week inderdaad een foto in de krant van de expositie. Jeff en 1 van zijn schilderijen, en ik onder de toeschouwers. Gisteren heeft Johan geskypt en dit keer met mij!! Hij heeft de sleutel van het huis al en hij is druk bezig geweest met schoonmaken. Hij zei dat de tuin nu is volgestort met cement en dat de muren in de tuin zijn geschilderd. Ook staan er een paar plantjes in potjes. Het begon vandaag met heerlijk weer en ik ben naar het dorp gegaan op de fiets. Weer van alles gekocht wat op het lijstje staat. Opnieuw op de markt geweest voor Johan. En ik ben naar de toko geweest en daar heb ik 3 potten thaise 'red curry paste' gekocht. En ik had geluk, want ze waren in de aanbieding. Weer dropjes voor Johan en winegums, haha.

Geen opmerkingen: