vrijdag 23 mei 2008

Op de fiets

De fiets van ma Slagter heb ik tot mijn beschikking tijdens mijn verblijf in NL. En gelukkig is het aardig droog gebleven hier. Gisteren naar tante Sophie en oom Jan geweest. Nehemia deed open en we waren net binnen toen er werd gebeld aan de deur. Dat was Sylvia.
Vandaag kwam ma Slagter langs, om een wikkelbroek te laten zien, die ze heeft gemaakt. Dat is een mooie broek geworden. Ze vroeg zich alleen af hoe ik zo'n broek aandoe. Dus voor haar is het een ' ingewikkeld broek' ipv een wikkelbroek, hahaa.
Daarna ben ik met mijn moeder naar een expositie geweest van 'Verfstreken'. Er hingen onder andere schilderijen van mijn broertje Jeffrey. Er hingen 7 schilderijen van hem en de kosten??? Van 100 tot 300 euro!!! Ik doe het wel met foto's, hahaa. Oh nee, Johan heeft een schilderij gehad van Jeff. Toen wij weg gingen uit NL, het was voor zijn verjaardag. Er kwam ook nog een fotograaf van het 'witte weekblad'. Wie weet zie je ons ook nog in de krant, tijdens mijn vakantie.
En ik dacht vandaag een heel klein zakje banaantjes te hebben gekocht. Jammer.....toen ik er een wilde opeten, was deze knetterhard. En ik ben een buurvrouwtje tegen gekomen, ze is heel erg klein. Dat was ook de reden dat ik haar herkende, hahaaa. Het was onze buurvrouw van het Aïdaplein. Ik kan even niet op haar naam komen maar, het is de vrouw van Sjaak en de moeder van Vanity.

1 opmerking:

Unknown zei

In Mexico ben je toch inmiddels wel gewend aan kleine mensen