maandag 26 mei 2008

Feestjes

Zaterdag in de middag eerst naar een expositie van Verfstreken, op de Prismaschool ergens in Ridderveld II. Jeffrey schildert daar met andere verstandelijk gehandicapten. Er hangen wel 73 werken, waarvan 7 van Jeffrey. Ze zijn allemaal te koop. De prijzen liggen tussen de 40 en 350 euro. Die van Jeffrey zijn te koop vanaf 100 euro tot 300 euro.
Op zaterdag was er ook een feestje in Amsterdam, waar ik naartoe ben geweest. 's Middags een kinderfeestje en 's avonds een feestje voor de ouderen. Ik heb weer een deel van mijn familie gezien. Er was iemand die dacht dat ik een zus van Rico was, familietrekjes?? Oeps en ze hadden helemaal vergeten Ilse uit te nodigen. De kinderen waren steeds een of ander dansje aan het doen. Later mochten de ouderen ook dansen. Dus we hebben nog even gedanst.
En gisteren de verjaardag van Jan, dus nog meer gebak. Het was ook daar gezellig, ipv foto's heb ik filmpjes gemaakt. Dat vond ik wel leuk voor Johan. Dan hoort hij ook de stemmen weer. Maartje is ondertussen ook al groter dan ik, net als Felina. Hahahaa ja, hier ben ik weer een kleine ukkepuk. En op de terugweg naar huis, reed ma Slagter en ze wilde de rotonde oprijden, terwijl de enige auto die er nog op reed, ons nog helemaal niet gepasseerd was. Hoeveel wijn had ze op?? Ik dacht even dat ze daar op de achterbank wilde parkeren.

Geen opmerkingen: