dinsdag 10 juni 2008

1 koffer vol

Ik had 1 koffer volgepakt met van alles en nog wat om mee te nemen, geen kleding. Drop, keukenkruiden, Silvo, Texmex zoveel. Het paste allemaal zo mooi in de koffer, en ik had nog plaats over. Ik al helemaal blij. Zet ik de koffer op de weegschaal. Is het in totaal 30kg. Ik weet niet wat het gewicht van de koffer is, maar ik dacht het aardig te hebben berekend. Oeps, 7kg teveel. Dus ik heb er maar zware dingen uitgehaald. Dropjes voor Johan, ja echt waar Johan maar, ik ga op zoek naar een handbagage tas die groot is. Want ik wil ze toch wel allemaal voor je meenemen. Ik mag handbagage meenemen van 50x40x25, van 10kg, heb ik net gecheckt bij Martinair op de site. Morgen maar even kijken op het dorp. Ben benieuwd hoe het gaat met de andere koffer. Deze zit in ieder geval dicht, en ik doe er niets meer bij 23,3kg geeft deze weegschaal aan. En ik heb nog geen laos poeder, hier hadden ze alleen kleine potjes. En ik hoop dat ik van Ilse nog kemiri krijg.

Geen opmerkingen: