maandag 9 juni 2008

Hollands mooi weer

Het is alweer maandag geweest. Een paar drukke dagen achter de rug maar, het is wel al die tijd heerlijk weer geweest.
Donderdag ben ik gaan lunchen met mijn carpool collega Monique, dat was gezellig. We hadden afgesproken om te parkeren onder het stadskantoor en dan de uitgang bij de Mediamarkt. Maar dat ging niet helemaal goed. Zij kwam eruit bij het stadskantoor en ik bij de bank, dus net naast de Mediamarkt, haha. Ik ben al zo lang niet meer in de garage geweest, dat ik de verkeerde uitgang nam. Het was zelfs zo erg, dat ik naar beneden liep ipv naar boven! Na de lunch in Dolce Vita ben ik nog op het dorp geweest in de Hoogvliet. Sorry mensen, ik heb alle Texmex fajita zakjes meegenomen. Ja Ingrid, het is zo lekker!! Dat kunnen de Mexicanen niet maken. Ik heb fajitakruiden gekocht in Mexico, maar het is toch anders. Eind van de middag naar Sylvia mijn nicht, daar wat gegeten en 's avonds naar Gouda. Hier heb ik kennis gemaakt met haar zus, die ze nu bijna 1 jaar kent. Yes, dit is zo'n spoorloos verhaal.
Vrijdag, de volgende ochtend ben ik naar ons vogeltje geweest, Ollie. Zo lief!!! Ze herkende mij nog!! Met de route 66 van Johan in de auto naar Zaanstad. Had ik eerst per ongeluk de straat in Wormer aangeklikt, fout. Had ik snel genoeg in de gaten, maar toen stuurde de route 66 mij echt verkeerd. Ik moest aan de andere kant van de weg zijn, maar er stonden paaltjes, hahahaa. Ik herkende ook niets, omdat ik nu van een andere kant de plaats binnenkwam rijden. Dan maar ouderwets de weg vragen. Ik heb het gevonden en ik vond het zo leuk dat Ollie mij nog herkende. We stonden bij de kooi en ze kwam meteen naar mij toe. Vervolgens bleef ze heel lang bij me zitten, lekker tegen me aan, ook lekker vertrouwd. Samen een appeltje gegeten, net als toen. Ik heb er filmpjes gemaakt, maar die komen later wel. Ollie is ook iets gegroeid en ze ziet er prachtig uit. Je kunt zien dat ze heel goed verzorgd wordt. Later op de dag door naar de verjaardag van ma Slagter, samen met mijn moeder. Het was rustig want, alle bezoek was 's ochtends al geweest en vroeg in de middag.
Zaterdag, familiedag met de hele familie Tomasowa in Apeldoorn. Het was heel gezellig. Volgend jaar wordt de groep nog groter want, er zijn er 2 zwanger. Leuk, he? We hebben gebowld in Apeldoorn en we hebben allerlei andere activiteiten gedaan in en rond het clubhuis van Satudarah.
Zondag, had ik een verjaardag, waarvan ik dacht dat die op de dinsdag was, foutje. Alex was jarig. Ik ben er geweest en het was heerlijk weer. We hebben in de tuin gezeten. Ramon was er ook en hij werd gebombardeerd tot de bbq-er, door zijn ouders. Hij stond in ieder geval bij de bbq al het vlees er op te doen en om te draaien.
Maandag, Sylvia is nog even langs geweest en Claudia ook. Naar de DA geweest voor nog wat spul. Naar de Haasbeek hoesje voor visitekaartjes gekocht en mapjes voor plastic pasjes en kaarten gekocht. Ook nog naar de AH geweest, om earl gray thee te kopen. Nu hoef ik alleen nog maar naar de toko om laos poeder, ketjap en kemirinoten. Deze winkel was dicht, jammer.

Geen opmerkingen: