woensdag 4 juni 2008

Nog een paar dingetjes

Het lijstje is bijna volledig afgevinkt. Nog laos(poeder), kemirinoten en ketjap manis, earl grey thee, aromat navullingen en Texmex Fajita kruiden. Daarna heb ik alleen nog maar lenzenvloeistof/schoonmaak voor mij nodig, want in Mexico kennen ze alleen zachte lenzen en geen zuurstof doorlatende. Ik heb nog anderhalve week, haha.
Zondag bij Nino en Angelique op bezoek geweest om Amaro te bewonderen, nu heb ik hem ook eindelijk gezien. Het is echte een kleine Pattikawa, Nino junior, schattig!! Natuurlijk ook foto's gemaakt. En Kyara was erg druk als hairstyliste, met haarborstel en haarbandjes. Niet bij mij, daar valt niets meer van te maken, hahaa. De foto's worden later geplaatst, want dat lukt niet op deze pc.
Gisteren bij Jeff een theetje gedronken. Dat was ook wel heel erg grappig om te doen. Hij vroeg mij elke dag, wanneer ik op de koffie wilde komen. Gisteren ben ik langsgeweest. Ze zaten met zijn allen in de tuin, koffie en thee te drinken. Het was mooi weer. Donderdag, vrijdag en zaterdag ben ik de hele dag bezet. Daarna heb ik nog 1 week!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

TexMex kruiden in Nederland kopen als je zelf in Mexico woont????? Dat moet je me toch eens uitleggen hoor, hihi.

groetjes van Ingrid

Anoniem zei

Hallo Ramona, ik ben net vandaag aangekomen in Cancun en nu heeftmijn lenzenvloeistof gelukt, het flesje is helemaal leeg. Ik lees jou opmerking over dat men in Mexico geen harde lenzen Kent? Ik heb nachtlenzen en dus harde lenzen. Kun je mij misschien advies geven? Groet Tineke