woensdag 18 juni 2008

Laatste dagen in NL

Woensdag, heerlijk niets hoefde. Jeffrey kwam langs, hij ging naar athletiek en we hebben lekker gegeten.

Jeff

koken

Donderdag, vandaag is Hennie langsgeweest. Ze kan mij van het weekend niet uitzwaaien, dus vandaar dat ze even gedag kwam zeggen.

Vrijdag, Ilse kwam mij gedag zeggen. Ja, nog een paar daagjes. Ze was samen met Aloys. Ik kreeg een grote zak met spekkies/marshmellows. Buiten in de tuin nog wat foto's gemaakt met z'n allen, met het statief en de zelfontspanner. Dat was lachen. Je kunt altijd zien of je zoiets doet want, iedereen kijkt naar het rode knipperende lichtje, hahaa. En Aloys gaat echt zitten voor de foto. En als Ramona ipv de zelfontspanner het fototoestel uitzet, dan blijf je natuurlijk een hele tijd zitten en vraag je je af, of het wel goed gaat, nee dus!! Later heb ik wel op de goede knop gedrukt, hahaa.

smile

met de selftimer

Later kwamen Sylvia en Nehemia nog langs, nog een grote zak spekkies, lekker. Oeps, die 2 zakken samen wegen ook al meer dan 1 kilo. Ik heb geen idee hoe ik dat nog mee moet nemen. Alles zit al vol. Hennie heeft haar cadeau voor Johan weer meegenomen, ze stuurt het op.

's Avonds kwam Jemima nog langs en ze heeft samen met mijn moeder de voetbalwedstrijd gekeken. Die 2 waren helemaal gek! Helemaal omdat NL natuurlijk 4x scoorde. Wat kunnen zij een herrie maken. Jemima heeft voor het eerst foto's gemaakt met zichzelf erop. Dat was een hele nieuwe ervaring voor haar, we hebben ontzettend gelachen. Ze stuurt ze nog op naar mij.

samen op de foto

spannend....voetbal NL

GOAL!!

Zaterdag, mijn moeder had een prijs gewonnen op de Herenhof, het winkelcentrum waar ze altijd haar boodschappen doet. Dus die hebben wij opgehaald. Een verrassingspakket, van de winkeliers, heel leuk.

de prijzen

wachten

de winnaars

tataaa!!!

Nog even naar de markt, toch maar wat sokken gehaald voor Johan en voor mij. Zonder naadjes, in de rugzak erbij gepropt. Er kan echt niets meer bij. Ik kwam Erik onze buurman nog tegen, samen met Lisa. En daarna tapa's gegeten in het dorp. Met Felina, Claudia, August, Nadjo, Jeff en mijn moeder. Op de fiets weer naar huis, en samen met Nadjo nog een potje stratego gespeeld want, hij wilde zo graag nog een keer van mij winnen. Ik heb mijn best gedaan, maar Nadjo, heeft niet gewonnen. Dus we moeten het nog een keer proberen. Hij moet maar oefenen met zijn vader. Nadjo, leg de regels maar uit aan je vader, want jij weet precies hoe je het moet spelen.

Jeff nieuw kapsel?

Jeff Na & Mo

Felina & mams

Stina kwam nog even gedag zeggen, zij gaat zondag vroeg op vakantie. Ik heb Ramon nog gebeld om hem te feliciteren. Toen ging iedereen weer naar huis gegaan. Felina en haar vrienden kwamen aflossen. Het was nog gezellig. Ik heb de kleine koffer met moeite dichtgekregen. Ik moest er echt op gaan zitten, met mijn hele gewicht. Deze was 23,4kg. De rugzak was bijna 10kg, mijn sportschoenen had ik eraan geknoopt. Ik heb nog een plastic zak meegenomen met de spekkies en dropjes van Jeff, kijken of ze mij zo door zouden laten gaan.

Zondag, vertrek naar Mexico. Ma Slagter, mijn mams, Jeff en ik in de auto naar Schiphol. Koffers sealen en inchecken. Mijn handbagage had ik bij Jeff achtergelaten. Jemima en Shorena kwamen nog. Claudia belde dat net werd gewekt door Nadjo, die zouden dus niet meer naar Schiphol komen. Nog wat laatste foto's gemaakt, kussen en daarna naar binnen. Ze hebben mij doorgelaten met al mijn bagage. Gelukkig hoefde ik niets bij te betalen. Voor mij was een vrouw die 2,2kg te veel had. Ze stuurden heel veel mensen naar de cassiere om bij te betalen omdat ze overgewicht hadden. Ik zat op 46,7kg. Geen probleem, gelukkig maar.

de uitzwaaiers

samen met de uitzwaaiers

De vlucht verliep voorspoedig. Alleen achter mij zat een gezin, ouders en kind, en die moeder was een vreselijke blerkop. Schuin voor mij zat een gezin, met een baby. De baby heeft heel veel gehuild. Veel geslapen heb ik dus niet in het vliegtuig. Ik heb bijna alle films gekeken, alle documentaires en een aflevering van Friends. Het was vreselijk.

the plane

moi, in the plane

Aangekomen op de luchthaven stond er een file bij de paspoort controle. Maar er was hulp onderweg en ineens stond ik vooraan. Op naar de koffers. Bij de bagageband, knapte de band van mijn loodzware rugzak, nou ja, ik was er bijna. Mijn koffers kwamen al heel snel, en bij de controle van de koffers stond ook geen rij. Je moet daar ook nog op een knopje drukken en dan krijg je een rood of groen licht. Bij groen kun je zo door en bij rood moeten je koffers open. Ik had het geluk dat ik een groen licht kreeg en ik stond dus zo buiten.

Omdat Johan door had gekregen dat ik een half uur te laat was vertrokken en niet wist dat we heel veel tijd hadden ingehaald, om ongeveer 16.00uur waren wij geland, kwam hij mij later ophalen. Ik heb dus buiten een tijd op hem gewacht, maar het was mooi weer en ik was weer in Mexico.

Cancun airport, hihi

De tijd is heel snel voorbij gegaan, ik weet niet wanneer ik en of Johan weer naar NL komen. We zullen elkaar ongetwijfeld nog een keer zien. Ik heb het in ieder geval weer gezellig naar mijn zin gehad in de concertweg bij mijn mams. Thank you!!!

Geen opmerkingen: