zondag 8 februari 2009

Fiets weg

Vandaag stopte er een man om naar de fietsen te kijken, ik heb deze man al heel vaak gezien. Op verschillende dagen kwam hij langs om naar de fietsen te kijken. Vandaag kwam hij bij het raam vragen waar wij de fietsen hadden gekocht, want hij had overal gezocht naar een fiets met een lage instap, en hij heeft ze nergens kunnen vinden. Ik heb een tijdje met hem staan praten en hij vroeg wat wij voor de fietsen hebben betaald. Uiteindelijk heeft deze man een fiets gekocht en meer betaald voor de fiets, dan wat wij hebben uitgegeven voor de fiets. Ik vind het prima, wij kopen wel weer een nieuwe fiets in Playa.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello mexidoneesjes,
Mooi, dat je een fiets hebt verkocht. Je lijkt wel een Chinees, papa zou zeggen een oude Jood, handelsinstinct, hahaha. Verkopen voor meer dan de dagwaarde. Maar het is tch wel goed, als die man er zelf voor wil geven. Laat doen! Is het daar nog steeds zo koud?
Hier heeft het gisteren nog gesneeuwd. Gelukkig is het nu weg.
Ik heb vanmorgen ma Slagter gebeld voor het telefnr. van iemand die de klok kaan repareren, want het slegwerk doet het al een poos niet(se kent veel mensen).
En, zit de motor al aan de boot? Toen Johan´s moeder hier voorige week was, had ze ernaar gevraagd, toen zei ik precies, wat jij mij vertelde, dat deze gerepareerd was, maar nog niet aanzat. Ze hoorde misschien niet zo goed en vertelde aan de dochters, dat jullie zoetjes aan gaan beginnen. Wat een mop zeg, de blinde en de dove, haha.
Noa Fay is erg gegroeid. Groot geworden.