woensdag 25 februari 2009

Carnaval in Puerto Morelos

Jullie hebben carnaval, maar wij hebben ook carnaval hier in Puerto Morelos. Johan was even gaan wandelen en hij vertelde mij dat er werd gedanst bij de pier, dus ik ben ook even gaan kijken. Het was in verband met carnaval. Er was een dansgroep met volwassenen en kinderen.
Ik heb ontzettend gelachen, want volgens mij hadden ze 2x geoefend ofzo, hahaaa. Want het zag er niet uit. Er wordt tussendoor veel bier gedronken door alle dansers en als ze weer moeten dansen, dan zetten ze het even weg. Na afloop gingen ze op een pickup, nee, geen praalwagen. Het waren er in totaal 2 en toen gingen de wagens al toeterend met de enthousiast zwaaiende dansers erop door de straten van Puerto Morelos. Later kwamen er nog 2 toeterende wagens door de straten. Een was een auto met trailer, daarop een boot met kinderen verkleed als piraten. De andere was weer een pickup met kinderen, die geen thema hadden, maar wel allemaal dezelfde kleding aan hadden. In het filmpje heb ik niets geknipt en ook geen effecten verwerkt, omdat het te lachwekkend is om er ook maar iets aan te veranderen. Dit was het bruisende carnavalsfeest in Puerto Morelos!!

Geen opmerkingen: