donderdag 5 februari 2009

Koud weer en een heks

Toen wij gisteren naar huis reden was het zo koud, dat we de autoverwarming aan hebben gezet, hahahaa. Niet al te lang, want dat werd weer te warm. Er kwam een stel bij ons in de winkel uit de staat Vermont, dat ligt vlakbij Canada, zij komen hier nu voor het 6e jaar en ze hebben het nog nooit zo koud gehad als dit jaar. Het ligt dus niet aan ons, dat wij het koud hebben. De vrouw heeft zelfs een sweater gekocht, omdat ze het koud had. Maar ze vertelde er wel bij dat er op het moment in haar tuin een gigantische berg sneeuw ligt van wel 3 meter. En dat is weer iets waar ik mij geen voorstelling van kan maken. Dat is wel heel erg hoog. Vandaag kwam Oma weer even langs, onze buurvrouw uit Californië. Zij is zo leuk, ik moet altijd om haar lachen. Zij is 56, leefde vroeger in een commune als hippie en ze is in die tijd blijven hangen. Tijdens haar vorige verhalen kwam ik erachter dat ze een heks is., met alle mambojambo er omheen. Dus ik noemde haar witch, maar nee, zij noemt zichzelf een wicka. Die heb ik alleen nog maar in films gezien. Ze zegt dat ze van allerlei ceremonies doet, zoals het zegenen van haar huisje. Ze is ook een artiest, ze schildert, maakt maskers en ze doet nog veel meer.

Geen opmerkingen: